Inga dammråttor under sängen

Fiffig säng om man inte orkar damsuga under sängen, men var hamnar dom istället??? När jag ska köpa ny säng blir det iaf en vanlig säng på ben!!!
Nu till dagen! Bästa mamma var mega snäll i morrse och gav hästarna mat så jag slapp gå ut i regnet! Men blöt blev jag ändå då Milton kommer och hoppar upp i min säng och ville gärna krypa under täcket! (Han måste sitta i hallen tills han blivit torr men mamma hade gått i duschen och då märkte nog han att ingen hade koll på var han satt och torkade) När jag sen skulle börja klä på mig hoppade ju han upp och skakade av sig så då fick jag en morgon dusch!

Dagen har som vanligt spenderats på jobbet. Och för första gången på ett par dagar kom jag hem direkt efter jobbet och rida min silversvarta häst! Vi red ett ordentligt pass idag, jobbade på böjt spår och så övade vi lite på skänkelvikningar.
Han är en lite latmask när vi rider ordentligt men han försöker och vill göra rätt! Tindra fick komma med på promenad, har inte gått strålande de senaste gångerna vi varit ute på promenad. Men idag gick det super bra!
Nu får dom en paus imorgon eftersom matte skall iväg och bo på fin fint hotell:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fruktansvärt jobbig säng att måste klättra upp från på morgonen!!

2012-02-24 @ 13:28:06
URL: http://karinakerblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0