Slask

Jo jag vill ha bort snön men inte idag. Idag var det tänkt att jag skulle åka till travet med Tindra så att folk skulle kunna åka på kälken efter henne. så blev det inte eftersom det var alldeles för halt på travbanan och tur var väl de för vet inte riktigt om jag skulle viljat åka ute med hästslapet o Tindra i. Så tänkte åka ut och rida med Anki istället men det är ju superhalt på vägen till henne också så han inte gå långt innnan Toppur och jag svängde. Blev istället lite ridning på Tindra på åkern oh pulsa i snön. Toppur fick komma med på promenad. Det är himlans skönt att han Tindra både inkörd och riden så man kan variera träningen! Skulle hon få välja skulle vi bara köra eftersom hon tycker de är roligare! Har Tömmkört Toppur lite men han tycker det är lite mysko att jag ska gå bakom honom. Så med lite träning blir det nog bättre!

Här är en trött och svettig Tindra efter uppdraget på Havsvidden på juldagen som hon skötte utmärkt:) Här hon väntar på att vi ska packa ihop alla saker så vi kan åka hem.
Har fått tillbaks de onda i ryggen så nu blir det läkare i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0