Slut igen!?

Söndag kväll, redan!? Hur gick det till? Jaja, bara fem dagar så är det helg igen :) Och då finns det redan fin fina planer!
Blev en kväll/natt på Dånö igår, kul som alltid! Kul att träffa alla igen var ett tag sen sist! När jag kom hem idag red jag Toppur, vi jobbade på längs grusvägen. Han jobbar bättre då än om vi håller oss på begränsat område! Så till sist var han fin i båda sidorna. Finns kvar att träna ändå! Så imorgon sticker vi ut när jag slutat jobba igen:) Och tjejen då, henne gick jag en promenad med ensam och de gillar hon inte helst vill hon ju svänga om o gå hem!
Toppis käkar i boxen och så kommer matte och stör med en läskig blixt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0