Jobb, Stallhagen och djuren

Helgen skulle gärna få utökas med en dag :) Blev iaf lunch på Stallhagen och som vanligt var det riktigt gott!! Och så blev det lite godis på jobbet efter de. Så en bra start på veckan blev det!
Har varit ut och kört Tindra med kälken lite kondisträning blev det! Och Toppisen fick komma ut och så jobbade jag lite från marken med honom:)
När jag kom in och så orkade jag inte äta ordentlig middag så rostade bröd, pågens limpa och den är sååå god skulle kunna äta upp ett helt paket!
Och söta Milton då, sorterade bland hans mat o godis idag medans han åt sin middag. Han åt upp nästans allt han fick, sen kom han o kollade va jag gjorde. Han fick lite smakprover och när han fått en hel del godis och jag trodde han var mätt gick han till skålen och åt upp det sist, min lilla sötnos! Han börjar äntligen lägga på sig lite och ser inte mera ut som ett benrangel!
Dags att börja gå ut o kvällsfodra innan jag ska söka  mig mot sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0