3.1.2012

2012 är inlett och det har börjat bra :) Nyåret var superbra, god mat, god dricka och ett super trevligt gäng var vi! Fina fyrverkerier fick vi se både stora och små!
Hemma från firandet var vi sent på nyårsdagen, vi har spelat ett riktigt kul spel, Rappakalja bild!
På måndagen var det skit väder så blev en sväng via jobbet för att kolla Miltons öga och sen till pappsen innan jag åkte hem o åt och sen bar det av på äventyr till Lemland!
Åter idag har hästarna gömt sig när jag skulle hämta dom så jag fick gå ett par varv i hagen innan jag fick syn på dem. Alla kusinbarnen har varit här idag och vi har åkt vagn med Tindra, ridit, grillat korv mm.
Och jag kan ju bara säga att allt gott som hör julen till har satt sina spår! Så nu är det träning som gäller! Eller från och med måndag när jag är tillbaks i dom vanliga rullorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0