56 miljoner- ja tack

Idag var det meningen att jag skulle laga mat, eller de gjorde jag också men bara åt mig. P o K skulle iväg till stan och lillerorsan kan inte äta, han har suttit i tandis stolen. Så jag fixade ihopa tacos åt mig, gott var de! Morgondagens lunch också:)
En sak jag kom att tänak på idag var att jag kan nog inte ha bättre jobb än jag har! Man vet aldrig när man kommer på morgonen vad som kommer hända under dagen, de är nog för att det är så varierande som gör att de är kul:) Och att jag har så bra kollergor som jag har gör det inte sämre heller:)
Hörde på radion här om dagen att det var någon som vunnit 56 miljoner vad de nu var för valuta spelar nog ingen större roll, mycket pengar är de! Tänk om jag skulle vinna 56 miljoner eurosar, man skulle inte behöva jobba mycket mera då! :) Och då skulle jag kunna köpa bilen jag vill ha:)
Nu ska jag gå upp till hästarna och se om dom vill komma in!?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0