Bara att konstatera

Att det är mycket skönare med sovmorgon! Bara man kommer till jobbet så går det bra:)
Vilken dag det varit idag, fullt upp kan man lungt kalla de! På dagen blev det smådjuren och på kvällen stora djuren:) Och när jag kom hem gosa med mina egna busar!
Heppisarna får vila idag! Dom är riktigt nöjda att vara här då pappa är hemma på dagarna så dom får lunch på dagrana:)
hagen är så fin nu, ingen lera. Får se hur den ser ut imorgon då dom lovar varmare nu....
Om ett tag är det dags att kanske sova lite så jag orkar jobba litegranna imorgon med!? Ni vet de att innan 12 sover man som bäst, så kanske jag hinner sova en stund innan 12 idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0