Inte lätt

Kör automat växlad bil nu och de är ju riktigt fint:) Idag skulle jag köra mammas bil som inte är automat, jag tryckte på bromsen och startade vilket resulterade i att bilen hoppade fram när de var växel i. att de fanns en tredje pedal där tänkte jag inte ens på. Så kan det gå, tänk så snabbt man bil van vid att inte behöva koppla!
Annars så har min prinssesa tappat en sko så nu väntar vi på att en ny ska på! Blev iaf en promenad idag när det var så vackert väder:) Och backarna här tar nog på att gå upp och ner för, när vi går hemifrån är dom både lite på tå och vill gå supersnabbt, när vi börjar komma hemåt igen är de riktigt lungt och behagligt tempo på båda två:) Fint med backträning, kommer sakna alla backar här när vi åker till mamma!!
Har varit på kalas till kusinerna idag och nu sitter jag o väntar på att middagen skall bli klar! :) 
Nu räcker det med snö o kallt, vill ha sommar, sol och ut på sjön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0