Sista dagen ledigt

Började dagen med en härlig ridtur i det fina vädret. Red Tindra först hon tyckte de var så spännande med en ny väg, det fanns massor att titta på! Hon gick snällt förbi allt! När vi svängde hoppade jag upp på Toppur istället. Passade riktígt bra då han var uppvärmd och jobbar på mycket bättre då han är ordentligt uppvärmd :)

Efter ridningen sprang jag in och värmde mina tår som nästan frusit fast i skorna! Eftermiddagen spenderades i soffan och kolla på skidåkning.

När jag tinat upp gick jag ut igen och fixade hagen ordentligt, så nu kommer den hålla lääänge:)

Eftersom syskonen Brenner blev ensama hemma ikväll fick dom laga mat själva eller en av dom, den andra fick duka av istället!

Pappsen började prata om avfrostning av frysen nu när det är kallare, så vi tänkte att vi kan hjälpa till och plocka ut:) Så tog fram lite glass åt oss:) Hittade lite chokladsås i kylen så kollade jag utgångsdatumet det var ett tag sen.... Jag tröck ut lite och den såg inte ut att ha något fel så jag måste ju smaka, smakade helt normalt!
Undrar igentligen vad dom stoppar i såserna på tub så dom håller hur länge som helst!? Bara att inse att produkter inte alltid är dåliga då bäst före datumet är passerat!


Nu vill jag åka och skida, alperna skulle inte vara helt fel :)

Jag o lillebror i alperna, Cervinia för 3 år sen :)


Idag är min sista lediga dag, så imorgon är det bara att knalla på jobb igen! Lite kul ska det ändå bli att komma tillbaks i vardagslivet! Men sovmorgon alla dagar kommer att vara saknade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0