Vilken dag

Hade en riktigt kul kväll :) 
Och till min förskräckelse var det snö idag när jag vaknade, jag som har börjat vänta på våren! Och framför allt sommaren väntar jag på!
Igår var jag och brorsan och hämtade hö, så nu har han fått en guldstjärna i kanten:) 
Jag tyckte att det kändes lite onödigt att sätta på broddarna på Tindra när hon skoddes förra veckan men nu ångrar jag det inte!
Idag när jag fått i mig lite pizza och alla åkt hem tog jag Toppur med på en ridtur, riktigt duktig var han! :) Tindra tyckte inte det var lika kul att vara ensam i hagen....
Hagen är nu mera fixad så imorgon blir den helt klar så den håller heeela vintern :)
Nu hoppas jag på att snön är borta när jag vaknar imorgon:) De får gärna vara lite kallt men inte snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0