1.3.2012

Dagarna är alltför korta! Och så går det alldeles för snabbt nu eller nej jag vill ha sommar så nu får de gå undan! Men nu är de vår när de är mars :) Hörde att de skulle bli lite kallare nästa vecka igen....
Idag efter jobbet fixade jag middag med bror eller jag fixade och han tittade mest på men lite hjälpte han till :) Efter de pyntade jag, Milton o Toppur på oss massor med reflexer för att kunna gå lite på vägen i mörkret, kom det en bil!? Jo en och de va Jonathan, precis när han svängde ut på "stora" vägen här ute i skogarna, så han han inte komma upp i nån snabb fart.
Ännu för nåt år sen så ville Toppur svänga hemåt titt som tätt när vi var ute och gick nu kommer han med mig utan protester vart jag än gå, så även idag! :) Idag gick jag med Toppur i ena handen och Milton i den andra, lite spännande blir de när M stannar för att kissa och T kommer och skall snusa på honom, snabbt blir kisseriandet klart då!
Kanske är det dags att köpa bil nu så jag o hästarna kan åka vart vi vill när vi vill?!? Ja, kanske:)
Nu ska jag börja söka mig mot min säng för att vila upp mig inför helgens äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0