Drömmen

Höll på att städa idag, tv:n stod på. Jag hör en reklam jag känner igen och jo de var volvo reklamen! Fy fasen vad snygg den där bilen är! Skulle jag ha pengar att köpa den skulle en sån stå på gården imorgon! Men men idag är det ännu och kommer nog ett bra tag fram över vara min dröm att få äga en sådan! Tänk vilken makt pengarna har! Så istället för att köpa godis så kan jag spara dom så kan jag köpa bilen snabbare brukar jag tänka när jag står o velar godis inte godis, godis inte godis, spara bil ist :)
Fy fasen vilket väder det blev idag! Hoppas nu på att allt smälter bort o att det inte kommer mer. Broddarna på Tindra åkte av i helgen.
Neej, sitter o kollar på tv, det är en liten kille som backar med fyrhjuling o släp på. NU kände jag pressen på att
lära mig backa med släp ordentligt!!!
Testade lägga på en presening på Tindra för ett tag sen, vad gjorde hon? Ingenting undrade vad de var för fångigt jag hittat på!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Cool häst du har Ronja! :)

2012-03-20 @ 15:41:13
URL: http://muppmattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0