Fint med helg

Bara för att det är helg och sovmorgon vaknar jag 07.50. Trodde inte det varsant så måste kolla på klockan ännu en gång men nej det stämde. Men var toanödig och efter de var det omöjligt att somna om. Så jag drog på mig kläderna och knalla ut till hästarna och gav dom mat. 
Sen gick jag efter Lukki som ska bo här en vecka:) Hem o in för att äta lite frulle. Fixade och donade lite här inne innan jag gick ut o brorsan ringde o sa att han behövde skjuts, var nån grej som krånglade i lagårn som skall iväg på fixning.
Blev en härlig lång körtur med Tindra. Toppur, Milton o Lukki gick med mamma.
Ikväll blev det kalas där vi fick smörgåstårta o tårta :)
Nu rullar Bröllopsfotografen på tv:n men den har jag sett tidigare och ögonen håller på att trilla fast. Sängen nästa! För imgon är det sovmorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0