Framsteg!

Har varit en bra start på veckan trots att jag har lite träningsvärk från igår och så har jag varit lite trött. Nog om de för när jag kom hem och lasttränade Toppur blev jag genast gladare nu när de börjar gå bra, han har förstått nu att det inte alls är tokigt att stå inne i transporten:) Igår försökte han kasta sig ut några gånger men idag när jag satte fast han försökte han bara gå bak en gång lite lugnare också. Så idag stod han snällt och fint :) Det ser lovande ut nu om vi fortsätter träna! Drömmen är ju att han ska gå själv in i transporten! Får se om de går att uppfylla!?
Tindra fick stå i hagen och titta på, hon kommer med snällt in men nog skulle det vara fint om hon skulle kunna lasta sig själv!
Nöjd matte:) Toppur stod en bra stund inne i transporten och åt hö!
Nu ut och fixa bland hästarnas saker så man hittar vad man behöver!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0