Helgen har börjat!

Har haft en rätt så lugn o bra dag på jobbet idag, fredagsfikat som gör de tror jag ;)
Har varit på promenad med Toppur och Milton, klätrat i backe med Toppur, tror nog matte blev tröttare än Toppur! De är ganska jobbigt att gå upp för en rätt så brant backe i tempo! Så idag blev de ingen joggintur. Imorgon ska jag o köra ved i skogen med Tindra så de blir dagens träningspass!
Har haft pappsens bil nu ett tag när han varit på jobb, fint med "egen" bil. Kankse dags att köpa egen snart!? Ja jo om jag skulle ha pengar till en sån jag vill ha skulle det redan var gjort! Så nu är det bara att jobba och slita så jag får råd om ett par år!

Tjho nu börjar de äntligen bli lite varmare ute så snön och isen börjar sakta med säkert smälta:) Kanske skulle Tindra börja klara sig utan broddarna snart!?
Ojoj nu kom mamma med glass o bär:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0