Milton är en pudel

Nu ser min Milton ut som en riktig pudel, han hamnade under rakapparaten på jobbet. Så nu får han ha lite pudelklippning ett tag till mammas stora förskräckelse! Skönt att iaf fått tassarna klippa så han drar upp mindre småsten och annan skit i sängen ;)
Han har annars varit med på jobbet hela dagen idag och så har vi kollat på hans hälta igen, får hoppas på lite förbättring nu med lite piller :)
Toppur har varit in i transporten idag igen, tog lite längre idag. Men som mammsen sa när de gått bra ett tag kommer det ibland bakslag. Till sist kom han in:D Imorgon kör vi på igen! 
Söta lilla Tindra går längs staketet när jag lasttränar Toppur för på nåt sätt komma in i transporten där det finns massor med godsaker! Hon skulle mer än gärna kommit in i den idag!
Nu har vi just kommit in från en promenad med alla djuren i månskenet:) 

Blev ingen träning för oss ikväll, jag känner mig lite konstig i kroppen. Hoppas på att hålla mig frisk nu!
Nu är det dags att packa inför imorgon sen väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0