Snart är det vår på riktigt!

Äntligen har det blivit så varmt att man kan rida i vanliga ridbyxor! Fast jag gillar mina vinterridbyxor skarpt men de blir väl vinter senare igen så man kan plocka fram dom! 
Riktigt härligt med vår nu! Hästarna lossar päls, snön o isen smälter och det är ljust ett par timmar efter att man kommit hem från jobb:)
Har nu hunnit provat den nya sadeln men ska testa imorgon igen!

Mina händer tycker inte om att dom tvättas 311 gånger om dagen, riktigt torrisar nu fast jag smörjer massor med gånger! Men men de blir nog bra småning om!
Ikväll blev det glass med kolasås eller om det var kolasås med glass!? Gott var det i vilket fall som helst! Så nu är det dags att träna igen, fast de får bli imorgon. Om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0