Tjugoåttonde mars

Blev ingen ridning eller körning idag pga regnandet men däremot har jag nu en ren och fin härttransport:) Nu är det bara insidan kvar då sen är vi redo för vårens åkning! 
Efter jobbet åkte jag till pappsen en snabbis och därifrån fick jag med mig lite abborre så de blev dagens middag. Kanske är det fiske man ska börja med på sidan av, var rätt så bra kilopris pappa berättade om. Så jag tyckte han skulle sälja iväg fisken men så sa han sen: Ska vi åka o köpa den i butiken sen då? Sant, lika bra att rensa vidare så vi får egen fångad färsk fisk till middag:)
Blir lunch på Stallhagen imorgon:) Andra gången denna vecka vi ska äta där, dom har verkligen supergod mat! Nu är det snart dags för ett litet möte med sängen för totta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0