Triss

Som vanligt var det super god mat på Stallhagen! Och en mycket lugn o eftermiddag med möte o sen lite städning. Blev en fin körtur med tjejen min ikväll. Fick underhållning på kärran av Milton som satt o små pep hela vägen, men behövde bara titta på honom så sluta han. Helst skulle han ju vilja springa bredvid men de får vänta ett tag till så att han är helt frisk. För vem tycker det är tokigt att åka häst o vagn o ha en mjuk fin bädd att gosa ner sig i!? Men Milton vill inget annat nu än att få spring lös!
Önska jag hadde massvis med stålar så jag kunde köpa min drömbil!!! Kanske skall jag börja köpa triss!? Plötsligt händer det! En lott, eller två kan man ju iaf köpa o se om jag sitter på en hög med pengar sen!?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0