Torsdag 8.3.2012

Har börjat gå morgonpromenad med hästarna. Riktigt skönt faktiskt! Är mycket piggare när jag kommer på jobb. Och så har dom fått komma ut ifall jag inte hinner efter jobbet. Idag blev det körning med Tindra. Hon är nog för snäll hon eller väl uppfostrad! Glömde en sak när jag kom till staketet vi skulle ge genom för att komma till kälken, sa prrr åt henne och hon stod snällt kvar där tills jag var tillbaks. När jag höll på att fixa kälken klar för att spänna för henne fick hon stå på sidan och lika där, hon stod still tills jag kom och bad henne gå:) Nöjd matte!!!
Lasttränad Toppur igår rätt så länge så Tindra fick vila och lika så bloggen.
Har konstaterat att rivsår i huden tar ondare än lite rejälare sår efteråt! Fick ett fint 10cm rivsår på armen här om dagen och fasen vad de svider o kliar. Men jag överlever nog, bara lite små arbetsskador man får ta när jag jobbar med det jag gör.

Blev en joggingtur ikväll, riktigt skönt var de efteråt! Kanske något som kommer hända oftare framöver om man ska våga visa sig i bikinin i sommar! 

Nu är det natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0