Duktiga hästar

Här är beviset på att bästa Toppur har varit i transporten! :) Han är fast på flera ställen eftersom han hoppade över bommen förra gången han åkte, så nu kan han inte komma över!
Och såhär snäll är min andra häst, står kvar mitt på gårdsplanen medans jag är in efter borstar mm. :) Säger man stanna så stannar hon till hon får gå!
Annars är de fullt upp som vanligt! Var riktigt trött när jag åkte från jobbet o tänkte varför sa jag att jag skulle gå i lagården ikväll, men när jag kom in i lagården kom det massor med ny energi! Riktigt roligt att jobba med dom stora djuren!
Ikväll har jag även plockat ner det sista stängslet som var uppsatt i vinterhagen för att dela av den. Skönt nu när hästarna går på bete! Ikväll gick jag gå o kolla till dom o så ropar jag dom, vad händer? Jo dom kommer i full galopp mot mig :) Härligt!
Nu blir det sova så jag orkar med en ledig dag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0