Upp till bevis

Imorgon smäller de, dags att se om jag lärt mig något i Brusaby!
Har varit en bra o givande kör kurs igen! Tänk att man aldrig blir fullärd! Så nu ska jag betälla hem ett nytt bett åt Tindra!! Och så får vi se om de blir en lite operation!? Idag har iaf både hästar o jag vilat!
Har varit en lugn dag idag låg kvar i sängen i morse med Milton en stund innan vi gick upp. efter frukosten gick jag ut o satte mig i solen o pluggade lite. Blev så varmt så jag tog av mig lite så kanske jag fått lite färg idag :) Somnade gjorde jag också en stund. Annars har de inte hänt så mycket.
Har fått titta in i ett riktigt fint hästsläp i helgen! Så nästa gång ett nytt släp skall införskaffas vet jag hurdant de bilr! :)
Nu är det natti natti så jag är pigg imorgon då examen drar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0