Sjukstuga

Ont i halsen, ont i kroppen, hosta, snuvig. Ja, det säger sig själv att jag varit hemma från jobbet idag och legat på sängen/soffan. Samlar krafter inför morgondagen får då bär det av mot sverige flera dagar! Så hoppas verkligen jag piggnar i nu!
Melker tycker inte alls de är kul när matte bara ligger still och inte vill busa eller träna med honom. Han gör allt för att jag ska göra något med honom, kommer och lägger sig på mig, krafsar, och gnäller på mig. När inget händer kommer han med leksaker åt mig men inte ens de funkade idag.
Mamma var snäll och kom hem med massa piller och grejer så nu hoppas jag bli frisk, snabbt!
Nu äta lite glass så halsen blir glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0